Wersja językowa
pl

Specjalista HelpDesk I linii wsparcia

Czym będziesz się zajmować:

  • Wspieranie Zespołu Helpdesk oraz użytkowników systemów informatycznych i rozwiązywanie ich bieżących problemów
  • Monitorowanie Systemu zgłoszeń i rozwiązywanie przypisanych zgłoszeń
  • Przygotowywanie, modernizowanie i utrzymywanie stanowisk pracowniczych
  • Pomoc przy pracach w organizacji powierzchni magazynowej oraz obszaru HelpDesk
  • Rejestrowanie sprzętu IT w oprogramowaniu do ewidencji ŚT
  • Wsparcie przy realizacji projektów informatycznych
  • Kontakt z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi serwisu sprzętu komputerowego
  • Konfigurowanie różnego rodzaju urządzeń teleinformatycznych

Czego oczekujemy:

  • Wykształcenie techniczne lub wyższe kierunkowe informatyczne
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku helpdesk IT
  • Znajomość systemów operacyjnych Windows i macOS, Android
  • Znajomość obsługi systemów wideokonferencyjnych Polycom, Logitech
  • Umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Microsoft Office 365
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
  • Dobra umiejętność komunikacji ustnej i pisemnej
  • Umiejętność pracy w zespole i samodzielnie
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i przyswajania nowych informacji
  • Wykazywanie inicjatywy i chęci do rozwiązywania problemów

Co oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole;
  • Udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Szkolenia i możliwość rozwoju;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV używając przycisk „Aplikuj”.

APLIKUJ

Administratorem Twoich danych osobowych jest Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji, której dotyczy powyższe ogłoszenie oraz w celu przeprowadzenia rekrutacji przyszłych jeżeli wyrazisz na to zgodę. 

Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb procesu rekrutacji przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B, w zakresie dane te wykraczają poza katalog określony przepisami prawa pracy.”

Jeśli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez naszą Spółkę prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B w celach przyszłych rekrutacji.”

Każda ze zgód może być w każdej chwili wycofana i nie ma to wpływu na czynności realizowane przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody możliwe jest poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail: [email protected].

Więcej o tym jak przetwarzamy Twoje dane znajdziesz w naszej Polityce prywatności.