W związku z dynamicznym rozwojem, Biuro Operacyjno-Handlowe Podprogramu Lotniskowego Centralnego Portu Komunikacyjnego Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Czym będziesz się zajmować:
- Dbałość o pozytywny wizerunek firmy, poprzez uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez Spółkę oraz wydarzeniach branży lotniskowej, prowadzenie spotkań i przygotowywanie prezentacji przybliżających klientom projekt CPK.
- Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami lotniska. Budowanie długoterminowego partnerstwa.
- Zapewnienie efektywności, satysfakcji i wysokiej jakość obsługi.
- Reagowanie na potrzeby klientów lotniska i adresowanie ich potrzeb w obszarach merytorycznych biura operacyjno-handlowego Lotniska.
- Prowadzenie bieżącej komunikacji z klientem.
- Prowadzenie komunikacji pomiędzy obszarami merytorycznymi biura operacyjno-handlowego a klientem, w tym przekazywanie i pozyskiwanie danych.
- Opracowywanie planów angażowania klienta w konsultacji i na podstawie wytycznych przekazanych przez obszary merytoryczne biura operacyjno-handlowego.
- Kontrola nad realizacją zadań określonych w planie zaangażowania.
- Kontrola nad terminowym wykonaniem przewidzianych planem angażowania interakcji z klientem.
- Współpraca z obszarami merytorycznymi biura operacyjno-handlowego:
- Konsultacje z liderami obszarów merytorycznych biura operacyjno-handlowego przy opracowywaniu indywidualnego planu komunikacji z klientem i doboru odpowiednich narzędzi komunikacji.
- Pozyskiwanie wsadu i wytycznych do opracowania planów angażowania klienta lotniska.
- Konsultacja planowanej strategii komunikacji z klientem.
- Kontrola nad przepływem informacji między zespołami merytorycznymi biura operacyjno-handlowego lotniska oraz klientem lotniska,
- Koordynacja współpracy obszarów operacyjnego i handlowego lotniska z klientem lotniska.
- Koordynacja warunków współpracy z klientem lotniska dotyczących zawieranych umów operacyjnych, handlowych lub operacyjno-handlowych, porozumień, listów intencyjnych umów partnerskich.
- Prowadzenie nadzoru nad przebiegiem ścieżki korporacyjnej podpisywania umów.
- Kontrola nad realizacją prawidłową umów i zgłaszanie potencjalnych problemy do rozwiązania.
- Obsługa posprzedażowa klienta.
- Monitoring trendów rynkowych i otoczenia konkurencyjnego w ramach powierzonego portfela klientów lotniska,
- Pozyskiwanie oraz cykliczna aktualizacja informacji o klientach lotniska w ramach powierzonego portfela,
Poszukiwany profil:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne/ techniczne/ zarządzanie
- Minimum 3 letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w firmach branż związanych z: biznesem lotniskowym, lotnictwem lub minimum 5 letnie doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość i zrozumienie biznesu lotniskowego i rynku lotniczego
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne prowadzenie negocjacji biznesowych, mile widziana znajomość innych języków obcych
- Czynne prawo jazdy kat.B
- Wysoka kultura osobista
- Umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami
- Rozwinięta umiejętność analityczne i strategicznego myślenia
- Proaktywne podejście do rozwiązywania sytuacji trudnych
Mile widziane:
- Studia podyplomowe lub MBA z obszaru negocjacji biznesowych, zarządzania relacjami z klientem
- Certyfikaty i kursy z zakresu sprzedaży, negocjacji oraz zarządzania projektami
Co oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole;
- Udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu;
- Elastyczne godziny pracy;
- Szkolenia i możliwość rozwoju;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Platformę benefitową;
- Dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV zawierającego klauzulę RODO o przetwarzaniu danych osobowych klikając w poniższy przycisk.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji, której dotyczy powyższe ogłoszenie oraz w celu przeprowadzenia rekrutacji przyszłych jeżeli wyrazisz na to zgodę.
Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb procesu rekrutacji przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B, w zakresie dane te wykraczają poza katalog określony przepisami prawa pracy.”
Jeśli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez naszą Spółkę prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B w celach przyszłych rekrutacji.”
Każda ze zgód może być w każdej chwili wycofana i nie ma to wpływu na czynności realizowane przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody możliwe jest poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail: [email protected].
Więcej o tym jak przetwarzamy Twoje dane znajdziesz w naszej Polityce prywatności.