Wersja językowa
pl

Specjalista ds. Kluczowych Klientów

W związku z dynamicznym rozwojem, Biuro Operacyjno-Handlowe Podprogramu Lotniskowego Centralnego Portu Komunikacyjnego Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Kluczowych Klientów

 

Czym będziesz się zajmować:

  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy, poprzez uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez Spółkę oraz wydarzeniach branży lotniskowej, prowadzenie spotkań i przygotowywanie prezentacji przybliżających klientom projekt CPK.
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami lotniska. Budowanie długoterminowego partnerstwa.
  • Zapewnienie efektywności, satysfakcji i wysokiej jakość obsługi.
  • Reagowanie na potrzeby klientów lotniska i adresowanie ich potrzeb w obszarach merytorycznych biura operacyjno-handlowego Lotniska.
  • Prowadzenie bieżącej komunikacji z klientem.
  • Prowadzenie komunikacji pomiędzy obszarami merytorycznymi biura operacyjno-handlowego a klientem, w tym przekazywanie i pozyskiwanie danych.
  • Opracowywanie planów angażowania klienta w konsultacji i na podstawie wytycznych przekazanych przez obszary merytoryczne biura operacyjno-handlowego.
  • Kontrola nad realizacją zadań określonych w planie zaangażowania.
  • Kontrola nad terminowym wykonaniem przewidzianych planem angażowania interakcji z klientem.
  • Współpraca z obszarami merytorycznymi biura operacyjno-handlowego:
  • Konsultacje z liderami obszarów merytorycznych biura operacyjno-handlowego przy opracowywaniu indywidualnego planu komunikacji z klientem i doboru odpowiednich narzędzi komunikacji.
  • Pozyskiwanie wsadu i wytycznych do opracowania planów angażowania klienta lotniska.
  • Konsultacja planowanej strategii komunikacji z klientem.
  • Kontrola nad przepływem informacji między zespołami merytorycznymi biura operacyjno-handlowego lotniska oraz klientem lotniska,
  • Koordynacja współpracy obszarów operacyjnego i handlowego lotniska z klientem lotniska.
  • Koordynacja warunków współpracy z klientem lotniska dotyczących zawieranych umów operacyjnych, handlowych lub operacyjno-handlowych, porozumień, listów intencyjnych umów partnerskich.
  • Prowadzenie nadzoru nad przebiegiem ścieżki korporacyjnej podpisywania umów.
  • Kontrola nad realizacją prawidłową umów i zgłaszanie potencjalnych problemy do rozwiązania.
  • Obsługa posprzedażowa klienta.
  • Monitoring trendów rynkowych i otoczenia konkurencyjnego w ramach powierzonego portfela klientów lotniska,
  • Pozyskiwanie oraz cykliczna aktualizacja informacji o klientach lotniska w ramach powierzonego portfela,

Poszukiwany profil:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne/ techniczne/ zarządzanie
  •  Minimum 3 letnie doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w firmach branż związanych z: biznesem lotniskowym, lotnictwem lub minimum 5 letnie doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość i zrozumienie biznesu lotniskowego i rynku lotniczego
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne prowadzenie negocjacji biznesowych, mile widziana znajomość innych języków obcych
  • Czynne prawo jazdy kat.B
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność budowania długoterminowych relacji z klientami
  • Rozwinięta umiejętność analityczne i strategicznego myślenia
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania sytuacji trudnych

Mile widziane:

  • Studia podyplomowe lub MBA z obszaru negocjacji biznesowych, zarządzania relacjami z klientem
  • Certyfikaty i kursy z zakresu sprzedaży, negocjacji oraz zarządzania projektami

Co oferujemy: 

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; 
  • Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole; 
  • Udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu; 
  • Elastyczne godziny pracy; 
  • Szkolenia i możliwość rozwoju; 
  • Prywatną opiekę medyczną; 
  • Platformę benefitową; 
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego

 

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV zawierającego klauzulę RODO o przetwarzaniu danych osobowych klikając w poniższy przycisk.

APLIKUJ

Administratorem Twoich danych osobowych jest Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji, której dotyczy powyższe ogłoszenie oraz w celu przeprowadzenia rekrutacji przyszłych jeżeli wyrazisz na to zgodę. 

Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych, dla potrzeb procesu rekrutacji przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B, w zakresie dane te wykraczają poza katalog określony przepisami prawa pracy.”

Jeśli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez naszą Spółkę prosimy o umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B w celach przyszłych rekrutacji.”

Każda ze zgód może być w każdej chwili wycofana i nie ma to wpływu na czynności realizowane przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody możliwe jest poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail: [email protected].

Więcej o tym jak przetwarzamy Twoje dane znajdziesz w naszej Polityce prywatności.