Czym będziesz się zajmować:
- utrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami CPK,
- identyfikowanie potrzeb pracowników CPK i nadzorowanie świadczenia usług w kontekście biznesowym,
- monitorowanie opinii pracowników CPK na temat świadczonych usług IT oraz wykorzystywanie swojej kreatywności do tworzenia, ulepszania i udoskonalania usług,
- monitorowanie poziomu świadczenia usług IT dostarczanych przez podwykonawców,
- utrzymanie i stały rozwój procedur opartych o ITIL,
- utrzymanie i stały rozwój CMDB,
- rozwiązywanie problemów związanych z wdrożonymi w CPK procesami ITIL,
- administrowanie i rozwój systemu obsługi zgłoszeń ServiceDesk Plus,
- wspieranie w zakresie procesowym zespołu dostarczania usług oraz zapewnienie efektywnej realizacji procesów i zadań zespołu,
- automatyzacja codziennych zadań realizowanych przez zespół dostarczania usług administracyjnych,
- współtworzenie dokumentacji systemowej i technicznej oraz bazy wiedzy z obszaru utrzymania i zarządzania usługami IT,
- współpraca z dostawcami usług IT,
- uczestnictwo w pracach wdrożeniowych,
- współudział w tworzeniu procedur operacyjnych oraz planów awaryjnych,
- współudział przy tworzeniu OPZ w zakresie dotyczącym opisu usług IT,
- współpraca przy prowadzeniu analiz biznesowych i tworzeniu dokumentacji wymagań biznesowych.
Czego oczekujemy:
- wykształcenie wyższe w obszarze informatyki lub pokrewne,
- min. pięcioletnie doświadczenie związane z zarządzaniem usługami IT
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- doświadczenie w zarządzaniu podwykonawcami,
- znajomość ITIL potwierdzona odpowiednimi certyfikatami,
- znajomość zarządzania projektami potwierdzona odpowiednimi certyfikatami,
- znajomość narzędzia ServiceDesk Plus lub pokrewnych,
- umiejętność przygotowania procedur zarządzania procesami z zakresu ITIL np. obsługi incydentów, problemów, zarządzania zmianą,
- umiejętność planowania zasobów,
- umiejętność kontroli jakości,
- umiejętność analizy procesów biznesowych oraz ich dokumentowania,
- umiejętność identyfikacji ryzyk zachodzących w procesach biznesowych i informatycznych,
- umiejętności analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność,
- silne umiejętności pracy zespołowej i dbałość o szczegóły,
- znajomość notacji UML, BPMN – mile widziana.
Co oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
- udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu,
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenia i możliwość rozwoju,
- prywatną opiekę medyczną,
- dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego.
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV zawierającego klauzulę RODO o przetwarzaniu danych osobowych klikając w poniższy przycisk.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Więcej informacji w Polityce Prywatności. Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 142B"
Jeśli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez naszą Spółkę prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 142B w celach przyszłych rekrutacji." Informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie, wystarczy wysłać wniosek o wycofaniu zgody na adres mailowy: [email protected].