Wersja językowa
pl

Ekspert ds. ciągłości usług IT

Czym będziesz się zajmować:

  • utrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami CPK,
  • identyfikowanie potrzeb pracowników CPK i nadzorowanie świadczenia usług w kontekście biznesowym,
  • monitorowanie opinii pracowników CPK na temat świadczonych usług IT oraz wykorzystywanie swojej kreatywności do tworzenia, ulepszania i udoskonalania usług,
  • monitorowanie poziomu świadczenia usług IT dostarczanych przez podwykonawców,
  • utrzymanie i stały rozwój procedur opartych o ITIL,
  • utrzymanie i stały rozwój CMDB,
  • rozwiązywanie problemów związanych z wdrożonymi w CPK procesami ITIL,
  • administrowanie i rozwój systemu obsługi zgłoszeń ServiceDesk Plus,
  • wspieranie w zakresie procesowym zespołu dostarczania usług oraz zapewnienie efektywnej realizacji procesów i zadań zespołu,
  • automatyzacja codziennych zadań realizowanych przez zespół dostarczania usług administracyjnych,
  • współtworzenie dokumentacji systemowej i technicznej oraz bazy wiedzy z obszaru utrzymania i zarządzania usługami IT,
  • współpraca z dostawcami usług IT,
  • uczestnictwo w pracach wdrożeniowych,
  • współudział w tworzeniu procedur operacyjnych oraz planów awaryjnych,
  • współudział przy tworzeniu OPZ w zakresie dotyczącym opisu usług IT,
  • współpraca przy prowadzeniu analiz biznesowych i tworzeniu dokumentacji wymagań biznesowych.                                                     

Czego oczekujemy:

  • wykształcenie wyższe w obszarze informatyki lub pokrewne,
  • min. pięcioletnie doświadczenie związane z zarządzaniem usługami IT
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • doświadczenie w zarządzaniu podwykonawcami,
  • znajomość ITIL potwierdzona odpowiednimi certyfikatami,
  • znajomość zarządzania projektami potwierdzona odpowiednimi certyfikatami,
  • znajomość narzędzia ServiceDesk Plus lub pokrewnych,
  • umiejętność przygotowania procedur zarządzania procesami z zakresu ITIL np. obsługi incydentów, problemów, zarządzania zmianą,
  • umiejętność planowania zasobów,
  • umiejętność kontroli jakości,
  • umiejętność analizy procesów biznesowych oraz ich dokumentowania,
  • umiejętność identyfikacji ryzyk zachodzących w procesach biznesowych i informatycznych,
  • umiejętności analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, komunikatywność,
  • silne umiejętności pracy zespołowej i dbałość o szczegóły,
  • znajomość notacji UML, BPMN – mile widziana.

Co oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu,
  • elastyczne godziny pracy,
  • szkolenia i możliwość rozwoju,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV zawierającego klauzulę RODO o przetwarzaniu danych osobowych klikając w poniższy przycisk.

APLIKUJ

Administratorem Twoich danych osobowych jest Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Więcej informacji w Polityce Prywatności. Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 142B" 

Jeśli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez naszą Spółkę prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 142B w celach przyszłych rekrutacji." Informujemy, że zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie, wystarczy wysłać wniosek o wycofaniu zgody na adres mailowy: [email protected].