Czym będziesz się zajmować:
- administrowanie i rozwój systemu systemów Bentley ProjectWise i BCDE,
- obsługa incydentów i problemów aplikacyjnych,
- zarządzanie uprawnieniami oraz strukturą aplikacji ProjectWise i BCDE,
- automatyzacja codziennych zadań administracyjnych,
- rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością aplikacji, optymalizacja i monitorowanie aplikacji,
- współtworzenie dokumentacji systemowej i technicznej oraz bazy wiedzy z obszaru utrzymania aplikacji,
- realizacja raportów i kontroli funkcjonalnych,
- współpraca z dostawcami,
- uczestnictwo w pracach wdrożeniowych,
- współudział w tworzeniu procedur operacyjnych oraz planów awaryjnych,
- współpraca przy prowadzeniu analiz biznesowych i tworzeniu dokumentacji wymagań biznesowych.
Czego oczekujemy:
- wykształcenie wyższe w obszarze informatyki lub pokrewne,
- min. pięcioletnie doświadczenie związane z administrowaniem i rozwojem narzędzi IT w obszarze EDMS,
- znajomość zagadnień metodyki BIM oraz narzędzi wspierających realizację projektów w tej metodyce,
- biegła znajomość rozwiązania Bentley ProjectWise i doświadczenie w jego administrowaniu, konfigurowaniu oraz monitorowaniu wydajności i dostępności,
- biegła znajomość ProjectWise SQL oraz umiejętność tworzenia zapytań w tym języku,
- znajomość Microsoft Azure Active Directory,
- umiejętność przygotowania procedur oraz dokumentacji technicznej,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność analizy procesów biznesowych oraz ich dokumentowania,
- umiejętność identyfikacji ryzyk zachodzących w procesach biznesowych i informatycznych,
- umiejętności analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy i wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2,
- znajomość narzędzia BCDE oraz umiejętność administrowania nim – mile widziana,
- znajomość narzędzi do projektowania infrastruktury AEC (Architecture Engineering and Construction) – mile widziana,
- znajomość notacji UML, BPMN – mile widziana.
Co oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
- udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu,
- elastyczne godziny pracy,
- szkolenia i możliwość rozwoju,
- prywatną opiekę medyczną,
- dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego.
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV zawierającego klauzulę RODO o przetwarzaniu danych osobowych klikając w poniższy przycisk.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji.
Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B".
Jeśli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez naszą Spółkę prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B w celach przyszłych rekrutacji."
Każda ze zgód może być w każdej chwili wycofana i nie ma to wpływu na czynności realizowane przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody możliwe jest poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail: [email protected]. Więcej o tym jak przetwarzamy Twoje dane znajdziesz w naszej Polityce prywatności.