Wersja językowa
pl

Administrator aplikacji EDMS/CDE

Czym będziesz się zajmować:

  • administrowanie i rozwój systemu systemów Bentley ProjectWise i BCDE,
  • obsługa incydentów i problemów aplikacyjnych,
  • zarządzanie uprawnieniami oraz strukturą aplikacji ProjectWise i BCDE,
  • automatyzacja codziennych zadań administracyjnych,
  • rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością aplikacji, optymalizacja i monitorowanie aplikacji,
  • współtworzenie dokumentacji systemowej i technicznej oraz bazy wiedzy z obszaru utrzymania aplikacji,
  • realizacja raportów i kontroli funkcjonalnych,
  •  współpraca z dostawcami,
  • uczestnictwo w pracach wdrożeniowych,
  • współudział w tworzeniu procedur operacyjnych oraz planów awaryjnych,
  •  współpraca przy prowadzeniu analiz biznesowych i tworzeniu dokumentacji wymagań biznesowych.                                                                   

Czego oczekujemy:

  • wykształcenie wyższe w obszarze informatyki lub pokrewne,
  • min. pięcioletnie doświadczenie związane z administrowaniem i rozwojem narzędzi IT w obszarze EDMS,
  • znajomość zagadnień metodyki BIM oraz narzędzi wspierających realizację projektów w tej metodyce,
  • biegła znajomość rozwiązania Bentley ProjectWise i doświadczenie w  jego administrowaniu, konfigurowaniu oraz monitorowaniu wydajności i dostępności,
  • biegła znajomość ProjectWise SQL oraz umiejętność tworzenia zapytań w tym języku,
  • znajomość Microsoft Azure Active Directory,
  • umiejętność przygotowania procedur oraz dokumentacji technicznej,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność analizy procesów biznesowych oraz ich dokumentowania,
  • umiejętność identyfikacji ryzyk zachodzących w procesach biznesowych i informatycznych,
  • umiejętności analitycznego myślenia i kreatywnego rozwiązywania problemów,
  • dobra organizacja pracy i wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2,
  • znajomość narzędzia BCDE oraz umiejętność administrowania nim – mile widziana,
  • znajomość narzędzi do projektowania infrastruktury AEC (Architecture Engineering and Construction) – mile widziana,
  • znajomość notacji UML, BPMN – mile widziana.

Co oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole,
  • udział w największym projekcie infrastrukturalnym w Polsce o międzynarodowym znaczeniu,
  • elastyczne godziny pracy,
  • szkolenia i możliwość rozwoju,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV zawierającego klauzulę RODO o przetwarzaniu danych osobowych klikając w poniższy przycisk.

APLIKUJ

Administratorem Twoich danych osobowych jest Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji.

Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B".

Jeśli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez naszą Spółkę prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 142B w celach przyszłych rekrutacji." 

Każda ze zgód może być w każdej chwili wycofana i nie ma to wpływu na czynności realizowane przed jej wycofaniem.  Wycofanie zgody możliwe jest poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail: [email protected]. Więcej o tym jak przetwarzamy Twoje dane znajdziesz w naszej Polityce prywatności.