Patryk Felmet w spółce CPK nadzoruje biura zajmujące się zarządzaniem nieruchomościami, relacjami z otoczeniem inwestycji, komunikacją i marketingiem. Jest absolwentem m.in. międzynarodowego programu The Chartered Institute of Marketing oraz London School of Public Relations. Posiada też dyplom Executive MBA wydany przez Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
Wcześniej zajmował się marketingiem m.in. Portu Gdańsk, gdzie odpowiadał za promowanie jego wizerunku oraz kontrahentów na arenie międzynarodowej. Otworzył pierwsze w historii polskich portów biuro handlowe na innym kontynencie – w Azji i współpracował z przedstawicielami branży transportowej z m.in. Afryki, Europy Zachodniej czy obu Ameryk.
Później – jako szef marketingu Grupy Lotos, czyli jednego z największych reklamodawców w Polsce – zarządzał wielomilionowymi budżetami reklamowo-sponsoringowymi. Był odpowiedzialny nie tylko za realizację strategii marketingowej czy kampanie wizerunkowe, ale także za intensywne wsparcie m.in. sprzedaży na stacjach Lotosu w okresie pandemii oraz szeroko zakrojone działania z zakresu CSR.